تو را یک تکه گوشت میبینند...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تو را یک تکه گوشت میبینند...
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1392

 

سلام 
یه سوال اساسی
چی باعث شده پسر ها خانم ها را خانم نبینند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من این جواب را که در زیر مینویسم را در شبکه اجتماعی منتظر پاتوق ( mp313.ir )انتشار دادم و پسر ها همشون من را تایید کردن.


سلام
درباره حجاب چند تا بحث مفید شد ولی من یک واقعیت را می خواهم بیان کنم
شما خانم های محترم ، با دیدن یک پسر چشم نا پاک چه چیزی درباره اون فرد به دوستتون می گویید؟
با دیدن یک پسر چشم پاک چه چیزی میگویید؟یا اصلا چیزی میگویید؟
بالاخره یه کلمه یا جمله ای به کار می برید.درسته؟
از این جا به بعد من از طرف پسر ها صحبت می کنم و به طور مصداقی این را به شخصه دیده ام
حالا فکر کنید پسر ها(البته اون ناخلفاشون)وقتی به یک فرد بد حجاب میرسند پیش خود و دوستانشان چه می گویند؟؟؟یا بهتره بگوییم چه چیزها که نمی گویند؟(بدتین چیز های ممکن)
همان پسر وقتی به یک خانم با حجاب برخورد میکند اصلا به خود اجازه نمی دهد که پشت سرش صحبت کند یا اگر هم حرفی می شود آن صحبت ،تعریف کردن از خانمی و نجابت آن فرد است(مثلا این فرد خیلی خانم نجیبی است و به درد ازدواج می خورد)حتی پسر ها حیفشان می آید که با دادن پیشنهاد رفاقت، آن خانم را خراب کنند.
این دید ها در همه دنیا وجود دارد یه جا کمتر و یه جا بیشتر.حالا انتخاب با خود خانم هاست.البته قبول هم دارم که آقایان هم باید تقوا پیشه کنند.
در آخر ببخشید اگر از حرف های من ناراحت شدید.

 

لینک بحث ها بین دختر و پسر ها درباره حجاب در شبکه اجتماعی منتظر پاتوق

http://mp313.ir/view/post:154116#comments

http://mp313.ir/view/post:114658#comments

http://mp313.ir/view/post:159707

http://mp313.ir/view/post:159206

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/6/29/akharinyar - - گفته است :
سلام خواسته بودید بیام این مطلب را ببینم راستش همین مطلب رو من هم قبلا در وبلاگم گذاشته بودم البته مطالبی که در انتهای عکس نوشته بودید خیلی خوب و البته عین واقعیت است...

من هم قبول دارم و فکر کنم دخترها هم اینرو قبول دارم ولی نمیدونم چرا هنوز میخوان به چشم یک تکه گوشت بهشون نگاه بشه به نظر من دخترا یادشون رفته چه جایگاهی دارند و چه ارزشی...



بازم ممنون مطالب وبلاگت همگی خیلی عالین...
پاسخ: خواهش می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
صمد در تاریخ : 1392/6/4/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز

مطالبت واقعا جالب بود

امیدوارم همیشه موفق باشی

یاعلی
پاسخ: سلام خواهش می کنم خوشحالم که از مطالب راضی هستید. ممنون که به من سر زدید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 308
:: باردید دیروز : 399
:: بازدید هفته : 1397
:: بازدید ماه : 1375
:: بازدید سال : 6544
:: بازدید کلی : 312123

RSS

Powered By
loxblog.Com